Selskab

på Hotel Vinhuset i Næstved

Dit Livs Fest

Din fest på Hotel Vinhuset opfylder alle dine ønsker til den perfekte dag, lige fra bryllupsfesten, en af livets fester, barnedåb eller firmareceptionen.

På Hotel Vinhuset kan vi tilbyde flere flotte lokaler i forskellige størrelser fra 10-120 personer. Festen kan begynde i vores smukke gårdhave eller tapasbar, hvor velkomstdrinken serveres af vores meget søde og smilende tjenere. 

Der dækkes smukt op i lokalet efter jeres ønske med duge, lys, sølvtallerkener og servietter, samt blomster med farver efter jeres ønske. 

Festen forløb aftales med hotellets ansvarlige, hvor menu, musik og bordopstilling aftales nærmere, så alle ønsker for festen vil blive opfyldt.

Ring endelig for vores selskabsbrochure eller for spørgsmål.

Priser

Sammensæt 3 retters menu inkl. velkomstdrink, kaffe/te, avec, natmad samt vinpakke.

Pris pr. person fra kr. 565,00 

Der tages forbehold for tillæg på enkelte hovedretter.

PRAKTISKE OPLYSNINGER

Reservation, annullering og betaling m.m. 

Alle reservationer og aftaler bekræftes skriftligt. Når reservationen underskrives betales samtidig et gebyr på kr. 1.500, som naturligvis fratrækkes endelig regning, men refunderes ikke ved annullering.

Senest 2 mdr. før festdato skal kunden på egen foranledning indbetale kr. 10.000. Beløbet modregnes i den endelige regning, men tilbagebetales ikke ved en evt. annullering. 

Senest 14 dage før festdagen, skal der være indbetalt 75% af det forventede totalbeløb.

Alle betalinger bedes foretaget med enten dankort eller via bankoverførsel. Ved betaling med kreditkort betales et gebyr.

Bindende antal kuverter oplyses senest 5 dage inden festdato. Dog skal endeligt og bindende værelsesantal oplyses senest 3 uger før ankomst. Komplet navneliste med angivelse af for- og efternavn for hvert værelse meddeles 1 uge før ankomst.

Arrangement Festarrangementet er gældende for min. 20 voksen kuverter i separat lokale. Prisen er inkl. blomsterdekorationer i hotellets standard. Farver aftales med gæsten. Hvide duge og hvide servietter. Vi imødekommer så vidt muligt specielle ønsker, ligesom vi kan være behjælpelige med anskaffelse af musik, fotografi, underholdning etc. div. priser.

Tillæg farvede duge/servietter kr. 10,-/10,- pr. gæst.

Servering af medbragt dåbs- eller bryllupskage koster kr. 15,- pr. kuvert . 

Børn mellem 0 og 2 år spiser uden beregning. Børn mellem 2 og 12 år samt musikere kr. 175,- . 

Priserne er baseret på et 7 timers arrangement, regnes fra det tidspunkt, hvor velkomstdrink serveres til sidste gæst har forladt selskabet. For servering herudover debiteres kr. 1.000,- pr. påbegyndt time pr. påbegyndt 50 gæst. 

Ved mindre end 20 kuverter betales tillæg for separat lokale på kr. 400,- pr. manglende gæst op til 20 kuverter. Ved buffet og brunch arrangementer betales den fulde kuvertpris op til 20 kuverter.

Overnatning tilbydes til værtsparret uden beregning, dog betales kr. 99,- pr. person for morgenbuffet. Værtsparrets øvrige gæster tilbydes overnatning inkl. morgenbuffet til kr. 600,- i dobbeltværelse og kr. 500,- i enkeltværelse.

Fri bar indeholdende husets vin, øl og vand efter middagen (max 3 timer) tilbyde til kr. 195,- pr. person. Tilføjelse af 4 slags standard spiritus kr. 100,- ekstra pr. person.

Alle priser er baseret på samlet afregning og inkl. 25 % moms.

RING MIG OP

Udfyld med navn og telefonnummer, så ringer vi dig op.

(*)
(*)